Er der noget, du ønsker dig?
Det kan vi sikkert godt hjælpe dig med!
Vi bliver ind imellem kontaktet af virksomheder, som står med en hel specifik udfordring, som de har brug for hjælp til.
At de ikke har GoDialog er ingen hindring for, at vi kan programmere netop det, de har brug for - baseret på elementer, der allerede findes i GoDialog.
Vi kigger på det materiale, vi efter aftale får tilsendt for at få en idé om virksomhedens ønsker og udfordringer, og vi tager en samtale eller to med virksomheden for at forstå udfordringen til fulde.
Fra idé til skitse
På baggrund af dette programmerer vi en råskitse til en løsning.
Det er et første udkast for at se, om vi er på rette vej.
Efter en fremvisning af, hvordan vi forestiller os, at det kunne se ud, skal virksomheden beslutte, om de vil forsætte projektet med os.
Vi skal selvfølge blive enige om en pris og en deadline for projektet.
Vores seneste case
Vi blev kontaktet af rådgivnings- og revisionsvirksomheden Redmark, der var på udkig efter et system til håndtering af partneraftaler.
Virksomheden har ca 40. partnere, som hver især indgår en aftale med direktionen om partnerens målsætninger, forventet timeforbrug og omsætning. Den enkelte aftale skal godkendes af partner og direktion, og skal i en senere fase evalueres og have en tilbagemelding fra direktionen.
Redmark havde indtil da håndteret partneraftalerne som talrige Word-dokumenter, hvor det var tidskrævende at skaffe sig overblik over indholdet.
Vi kunne se, at GoDialogs formularsystem kunne leve op til mange af ønskerne, men at det skulle udvides med felter, der alene accepterer tal, og at systemet også skulle udvides med en forløbsstyring, der kunne håndtere de forskellige faser (godkendelse, evaluering og tilbagemelding). Disse ting blev så tilføjet og testet. Herudover blev Redmarks layout spejlet i designet for at give genkendelse for Redmarks partnere.
Systemet blev sat i gang november 2024 og blev modtaget med stor anerkendelse fra dem, der skulle bruge det. Da var der gået lidt over seks måneder fra den første kontakt mellem Redmark og Competencehouse og godt fire måneder fra Redmarks endelige accept af tilbuddet.
Funktioner, vi har lavet på bestilling fra en kunde
Årstals oversigt
Når man som HR partner sidder med en MUS/LUS oversigt for flere hundrede medarbejdere, så kan det være en udfordring at overskue, om den seneste godkendte udviklingsplan er fra i år eller fra et tidligere år.
Derfor lavede vi efter forespørgsel fra en kunde en funktion, der i oversigten viste, hvis den seneste godkendte udviklingsplan var fra et andet år end det indeværende.
Certifikater og erklæringer
En af vores kunder havde brug for at kunne gemme erklæringer på en nemmere måde.
Kundens aktuelle system var at udfylde et Word-dokument og udskrive erklæringen, som så skulle underskrives af både medarbejder og leder og derefter skulle dokumen-tet arkiveres fysisk hos HR.
En lidt omstændelig procedure, når nu de havde et digitalt system til MUS.
Vi programmerede en formular i GoDialog, som både medarbejder og leder kunne udfylde samt godkende og derefter gemme i GoDialog uafhængigt af MUS-processen.
Dokumentarkiv
En kunde ville gerne have dokumenter liggende i GoDialog, så de kunne tilgås i forbindelse med udviklingsplanen.
Vi lavede derfor en upload funktion i arkivet, så man ville kunne uploade dokumenter der.
I opsætningen af funktionen vælges der hvem, der har adgang til at uploade, se og slette dokumenter.
Idéer og forespørgsler fra brugere
Kundesupporten hos GoDialog er dem, der får kundehenvendelser i første led.
Supporten samler løbende op på problematikker, uhensigtsmæssigheder og idéer fra “den almindelige bruger”. Det har i mange tilfælde ført til, at vi har optimeret tekster, videreprogrammeret på en funktion eller simpelthen foræret kunden - hvis de har sagt ja - en hyldevare for at gøre GoDialog smidigere at arbejde med.
Derfor er vi altid glade for kritik og indsigter fra vores brugere. Vi kan ikke love, at vi kan gøre noget ved det, men det er ofte det, der får “de små grå” i gang og nogle gange medfører det - synes vi selv - til forbedringer.
Ét eksempel er en bruger, som henvendte sig til kundesupporten, fordi brugeren havde skiftet leder, men ikke kunne se det nogle steder på sin side.
Dette medførte, at vi programmerede oplysningen ind i profilen på brugernes forside.