Ofte stillede spørgsmål for brugere af GoDialog

Vær opmærksom på, at der kan være spørgsmål og svar, som du ikke finder i nedenstående, da der kan være forskel i opsætningen af de enkelte GoDialog platforme.
Du er altid velkommen til at ringe til kundesupporten i Competencehouse på 3838 0000, mandag til torsdag 8 - 16 samt fredag 8 - 15.

Log ind

  • Det skal du heller ikke.
    Når du skal oprette et nyt password, får du en mail med et link til dannelse af det nye password. Når du opretter dit password, får du samtidig besked om dit brugernavn.

  • Der kan være flere årsager til, at du ikke modtager din mail:
    - Måske er du ikke oprettet i GoDialog, og derfor kan der ikke sendes en mail til dig. Tjek med din HR/systemadministrator eller kundesupporten i Competencehouse på 3838 0000, om du er oprettet.
    - Din mail er havnet i Spammappen.

  • Kontakt din HR/systemadministrator eller kundesupporten i Competencehouse på 3838 0000, så kigger vi på det.

  • Du har to muligheder for at ændre dit password:

    1. Du kan gøre det i forbindelse med log ind.
    Klik på ” Har du glemt dit password - eller er du ny bruger?” og følg anvisningerne, når du modtager mailen.

    2. Hvis der i din opsætning er en menu, der hedder ”Rediger password”/”Rediger egne data”, kan du dér ændre dit password, eller hvis du i din opsætning har ikon menuen, kan du klikke på dit navn yderst til højre og derefter på nøglen nederst i venstre hjørne.

  • Du kan få hjælp til at finde din GoDialog platform ved at klikke her.

Mails fra GoDialog

  • Du får mails fra GoDialog for at minde dig om, at du f.eks. har en aftale, der snart har deadline, eller du bliver rykket for at give dit input til MUS.

    Log ind i GoDialog og forhold dig til det, der står i den mail, du har modtaget. Det kan være, at du skal markere en aftale som gennemført, udskyde en deadline for en aftale eller give input til MUS.

    Læs mere her.


  • Log ind i GoDialog og forhold dig til det, der står i den mail, du har modtaget. Det kan være, at du skal markere en aftale som gennemført, udskyde en deadline for en aftale eller give dit input til MUS.

MUS-processen

  • Hvis din udviklingsplan ikke er godkendt endnu, vil du stadig stå på trin 2.

    Kontakt evt. din leder for at høre om godkendelsen af din udviklingsplan.

Udviklingsaftaler

  • Hvis din aftale stammer fra en godkendt udviklingsplan, kan du aflyse aftalen ved at klikke på blyanten og derefter på X'et. Derved kommer aftalen til at stå med et X ud for.

    Har du oprettet aftalen uden for MUS/LUS, har du mulighed for at rette i selve aftalen eller slette den helt.

Arkiv

  • Du kan se din godkendte udviklingsplan i arkivet.

1:1 samtaler

  • Når der startes på en ny MUS, bliver de gamle noter fjernet fra logbogen på din 1:1 side, så du og din leder starter på en frisk omgang. Dine noter til 1:1 samtalen kan altid ses i din udviklingsplan, som du finder i arkivet.